torsdag

Hej!
Börjar komma i rutin igen.. vända tillbaka på dygnet. Träning gör nog en stor del av det, it feels good! Tränade igår, fick med mig marcus oxå.. han har nog ont idag, jag har ju kört några gånger.. så träningsvärken börjar försvinna nu, woho. Det blir träning idag oxå, min favorit.. men dock utan babben :( kanske tina följer med. Det är jäkligt skönt att börja komma igång igen iallafall.
Snart helg igen, känns lite surt att jag verkligen bara var hemma i helgen.. jag hade ledigt hela helgen, men ingenting hände. Jobbar på söndag, så det blir väl en lugn helg igen.. imorgon planeras det myyyyyyyyys, hela dagen och kvällen iallafall. Dag på stan, bio, mat.. myssaker.

Ska snart hem till min vovve, som är sjukskriven (?).. hahaha. Han var till vetrinären igår, eftersom han har kräkts osv, på nätterna. Det visade sig att han har magsår.. av något slag. Så nu går han på medicin, och får bara äta kokt torsk, och ris några dagar framåt. Men pigg är han, som vanligt. Det är fan inte så lätt att ge lillskiten tabletter, som ser ut som en alvedon.. och dom ska ges en timma innan mat, så man kan inte krossa det ner i maten heller. Men det är inte så länge kvar han ska ta dom. så ventrinären sa att han var sjukskriven nu.. tydligen kan hundar oxå vara det. Inga långpromenader, bara korta rundor.. inte busa och leka för mycket, ta det lugnt. Att ta det lugnt är inte lätt match för Mr. Q, det är antingen på eller av. Inget därimellan. Men man blir ju så orolig.. Eftersom Charlie gick bort, för han fick i sig något utifrån, någon märdar bakterie från något djur, han hade känslig mage, och det började med att han spydde.. usch. Jag saknar dig Charlie! Som tur är, så har inte Qvarten något sånt.. utan hans mage kmr bli bra snart igen (:

Snart dax att gå.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0