ny vecka

Och så har ännu en helg gått. Jobbet gickt segt men bra i lördags.. ville bara hem, det bara kröp i kroppen på mig att jag ville hitta på någonting, som det känns som om jag aldrig gör på sista tiden. Det var segt när jag kom hem, tänkte flera gånger om jag skulle gå och lägga mig istället. Kollade på matchen som jag inte alls är intresserad av. Det började sluta krypa i kroppen på mig..  Men sen fick jag ny energi, och mackan och jag bestämde oss för att gå ut. Men klockan blev mycket, och vi hann inte in till stan. Ett allternativ, och det är det sista allternativet - lokala puben i västerhaninge. Ett ställe där alla i västerhaninge samlas varje helg, blir skitfulla.. alla känner alla och i alla åldrar. (Men jag gillar snyggvakten, hahah). Vi drog dit, och det blev jävligt bra ändå trots allt. En kul kväll, och jag var bara jätte glad hela kvällen, en bra kväll! Vad som helst funkar med rätt sällskap helt enkelt :)
Idag sov jag verkligen ut, ville inte öppna ögonen eller resa mig upp, för jag ville inte vara bakis. Reste mig sakta upp.. men kände ingenting mer än lite huvudvärk, som gick bort direkt efter ett glas vatten, fyfaan vad skönt. Men seg, ja det blir man alltid. 

Ikväll gick jag och mackan en långpromenad med Qvarten, vi powerwalkade i en timma.. härligt härligt. Och käkade köttbullar, potatismos, lingonsylt & gräddsås.. svensk husman, det är grejor det!

Ledig imorgon, skööönt!
Ska ladda över lite bilder från igår.. hahaha, oh my, varför är dom aldrig lika snygga dagen efter, som man tycker kvällen innan.. suck!





godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0