rubrik

Tisdag, och det är september.. fasen vad tiden går fort. Vad hände med sommaren lixom, snart börjas det med julskyltningen. Hösten tycker jag om, ett litet tag, när det är så fint ute med alla färger, när det inte har blivit som kallast, mysiga kläder, och när regnet inte har satt igång. Sen kan jag gärna ta mitt pick och pack och dra, långt härifrån tills våren kommer igen. Gud vad jag vill utomlands, men förhoppningsvis så åker jag i vinter!

Det är så jobbigt när man har jobbat kväll, när man är klar på jobbet klockan 23.00, då känner jag mig trött, och har en sån längtan till sängen. Jag kommer hem, kollar lite tv, lägger mig i sängen, blir pigg, och fastnar vid datorn, där jag är just nu. Dessutom blir jag hungrig, men är för lat för att gå ner och fixa någonting, och hoppas på att det ska gå över. Jävla fan. Och precis nu så sitter jag och kollar på en tvestjärt (?!), som kryper längst min vägg.. kollar läget, så jag vet när det är dax att springa. Blääuu.. dom är så vidriga. Blir helt nojig och tycker det kryper överallt. Jag har faktiskt inte en sån kryp fobi, men det där är inget kryp.. det är bara.. en äcklig onödig varelse. Nu blir det ännu svårare att somna, tanken på att den kryper in i min mun och myser, jävla trevligt!

Ser fram emot helgen, ut och äta med släkten på fredag, på libanesisk resturang.. (LÄS: Man rullar ut från resturangen), så gott, och sååå mycket mat. Mormor har fyllt 60 för några dagar sen. Lördag blir det tyvärr jobb några timmar.. slutar 19, på kvällen planeras det utgång.

Har föresten fixat en tillfällig mobil, sålänge min är på service, (som kan ta upp till 3 veckor!!!!!) Det fungerar att ladda, ringa, skicka sms. Så det fungerar! Det går att nå mig nu tillslut. Wiie!

Ska upp ganska tidigt, så borde nog tänka på refrängen. Försöka iallafall!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0