ole dolycka

Fyfaan, jag är typ fortfarande trög efter fredag. En mkt .. intressant (?) kväll, vissa tråkiga saker, men jag skrattade så jag fick magrutor tror jag. Det var efterfest hos mig. Gick å la mig klockan nio på lördagsmorgonen. Dagen efter hade väl alla sovit ungefär 3 - 5 timmar, så fyllan hade nog inte riktigt lagt sig för någon, haha. Stört kul hela förmiddagen. Och jag har seriöst bara sovit hela helgen.. är jag 18 eller 30? haha fyfan!

Jag har varit sugen på en jävla smoothie i flera månader, typ. Så idag bestämde jag mig för att göra en. Nä.. det är något med familjen marjakangas, (haha jag hette verkligen jennifer marjakangas en gång i tiden!!!) En jävla kalle anka familj. Vad man än gör, så blir det lixom inge bra. Mixern började brinna.. och det är fan bara för att det är här, det blir så. Men som tur är så finns humorn, och man kan inte göra mer än att skratta åt saken.

Jag ska fortsätta att packa ner mitt rum, buhu.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0