en bra dag idag

Somnade klockan 8 på kvällen igår, haha.. upp klockan 8 imorse, utvilad, sköönt :) Var på möte kl. 10, det gick bra! Sen lite senare mötte jag upp mina söta småkusiner som inte är så små längre, vi drog till stan, käkade, kollade lite, gick på bio, vi såg Farsan, helt ok, jävligt rolig iaf! Så det var jätte mys, gud vad stora dom börjar bli.. Malin fyller 14 år nu, HERRE, jag var nyss 14, vad hände? Och nu lät jag jätte gammal.. haha.

Melanie var utelåst, så hon har chillat hemma hos mig hela dagen när jag varit borta, lagat middag med pappa osv, haha.. så det låg färdig mat i kylen, bara att värma på när jag kom hem. Hon är verkligen min fruga! Så vi har varit hos mig, sett fram emot imorgon, planerat lite, gjort sjuka saker som bara vi förstår, ÄLSKAR OSS! Så hon gick för en stund sen, tror jag funtar på att gå och lägga mig strax, eftersom jag vill att det ska bli fredag snabbare, haha. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0