helt onödigt

Och så var det helg igen! Men jag sitter hemma för att jag ska jobba imorgon.. och så är jag en nattmänniska så jag kan inte sova. Isabelle åkte härifrån idag efter en vecka.. hallå, det kommer ju kännas jätte tomt i sängen ju! Fick lite middagssällskap av Melanie oxå.

Planer har gjorts, och jag är glad och vill att min lön ska komma nununununu :D
Nä.. måste tog inta sängen, godnatt, puss!

BTW.. alla bilder från min kamera oktober - mars, ligger på datorn nu, men jag är för lat för att orka lägga upp på fejjan idag. Det kmr när det kmr ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

Sluta vara lat och orka lägg upp bilderna på fejjan! <3

2010-03-20 @ 13:55:36
Postat av: åke

jaaaajaaaa ;)

2010-03-24 @ 02:21:25
URL: http://isabellejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0