söndag

FAN vad trött jag är!! Kan aldrig sova riktigt ordentligt när jag ska öppna på jobbet. Men jag kom upp i tid, fick skjuts av mami <3, men jag har varit helt död hela dagen. En tjej kom till jobbet med en liten bebisvalp på 9 veckor, som jag fick passa, SÅ SÖT, så liten!! Så det var en roligt sätt att fördröja tiden med iallafall :) Slutade klockan 15, då kom pappa och vi åkte till farmor i tyresö, åt med henne, gick till kyrkogården och tände ljus för farfar, det var ett år sen han dog. Gud vad jag inte kan fatta att det har gått ett år!? Kom precis hem, ledig imorgon, känns som om jag kommer däcka i säng tidigt! Blir väl någon film nu, och mys med Qvarten.

tja!


från farfars begravning. jag vet att du har det bättre där du är nu <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fin du är Jennifer....

Kramis mamma

2010-03-08 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0