skön måndag

Plågade mig upp idag, ville verkligen inte gå till skolan för att spackla, slipa och måla.. men eftersom att jag har blivit så duktig och tagit tag i skolan, och lovat mig själv att inte falla tillbaka i min vana att försova mig och inte orka gå till skolan efter det. Så jag gick iallafall (jag känner mig stolt!). Skönt att marcus hade bilen idag (men bara idag :( ) så jag fick skjuts till skolan. När jag var där så kom en av våra lärare med en glad nyhet att vi slutade halv 12 idag pgr. av att vår andra lärare var hemma med sjukt barn och han skulle iväg, sköööönt! Det var blodpudding ELLER potatisbullar idag till lunch, vilket jag inte tycker om.. inte något av det. Det brukar vanligtvis vara en rätt som man tycker om, men nu var det bara det som severades. Tina älskar ju potatisbullar, så jag satt med henne när hon åt. Sen åkte jag, tina & kinesdanne till centrum.. det blev tunnbrödsrulle för min del, och fyfan vad det är gott. Potatismos, finns det något godare? I dont think so. Vi skildes åt efter ett tag, och jag åkte hem. Ligger nu i sängen och tar det lugnt. Ska möta älskling sen, han åker till stallis över natten och lämnar bilen till hans mor. Får alltid svårt att sova utan honom, det är så tomt..

Nu ska jag kolla runt lite på nätet! Hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0