måndag, välkommen pollen!

Jag tycker det blir måndag för snabbt. Min helg blev ju lixom inte så lyckad som jag hade hoppats på. Låg i säng vid 1 i lördags, spydde av magont, och mådde bajs, kul! Idag har jag myst med mami hela dagen, kom precis hem, och nu väntar jag på att Sanna ska komma och hämta upp mig :)
Väntar oxå in Melanie att hon ska bli klar och komma hem, hon sitter hårmodell idag, och jag är skitnervös, och vill seeee hur hon blir!

Och välkommen pollen! fan vad det suger att vara pollen allergiker, jag har fått ögondroppar nu iaf (mamma gjorde det med tvång!!) haha. Usch.

Imorgon ska jag och mami på visning på lägenhet, kolla lite.. men jag kommer antagligen grina och skrika när jag går därifrån som en liten unge, för jag vill haa. Och efter det ska jag söka mera mera jobb!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0