söndag

Idag mår inte jag så okej! Men jag hade en rolig jävla kväll igår, så det får det vara värt.

Gårdagen började med att Isabelle kom hem till mig, sen kom Tina, Moa, Johan, vi lagade och åt taco och hade det trevligt, sen kom även Elli :) jättemys, roligt att träffa dom igen, för det var inte igår.

Sen rullade vi mot nynäs, där en återträff av KSAB väntade! Roligt att så många kom ändå, har saknat mina homeboyz, så det var ruligt att se dom igen. Skrattade och pratade ett tag, sen bestämde jag och Isabelle oss för att vi ville ha lite mer äventyr av kvällen. Vi fick skjuts av Johan tillbaka till mig, där hooka vi upp oss med grannarna, sen blev det lokala ett tag. Sen efterfest, dans, sång, skratt, sjukt STÖRT roligt tills morgonen. Tack för en rolig kväll! Bilderna kommer upp när jag fixat sladdjäveln ;)

Idag har jag och Isaballe legat medvetslösa i sängen, gick och köpte pizza, sen tillbaka till sängen. Och här ligger vi fortfarande, fast hon sover gott brevid mig. Borde nog oxå sova snart, för jag ska vara på jobbet 05.30 imorgon bitti, KUL.. sen iväg på möte direkt efter det, sen hem, sen jobba igen på kvällen. Suck..

Godnatt.



Bild från igår som moa tog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0